söndag 28 oktober 2012

Fotografering i kylan

Idag var det fotografering åt Arla ute i Nacka vid långsjön. Jag är faktiskt både född och uppvuxen i Nacka så jag blir alltid lika glad när jag är därute. Jag funderar ofta på att flytta ut dit. Det är nära naturen och 10 min från stan med buss. Rena drömmen!

Själva fotograferingen skedde hemma hos en trevlig fotograf och hans fru och precis vid långsjön. Älskade deras samarbete i projektet. Jag tror att det kan bli riktigt fint om man kan få ihop både kärlek och arbete på det sättet. Det passar säkert inte alla förstås. Men jag tyckte det var så gulligt när de berättade att de inte kallar varandra älskling när de jobbar utan vid varandras namn.

Det är så himla kul att få möjligheten att träffa så mycket goa människor överallt. Det gör att det inte alls är så farligt att jobba, även på en söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar